Du er stort sett trygg når du går til et byrå med planer om å gå videre med en idè uavhengig av hvor bra eller dårlig den er. Svært ofte, og kanskje spesielt for de som satser på et konsept som er ‘hjertebarnet’ deres, blir frykten for at noen skal rappe til seg idèen nesten uoverkommelig, noe som ikke er så rart. Du har jobbet timesvis med konsept, skisser og powerpoint-presentasjoner, og det siste du vil tenke på nå er om noen kommer deg i forkjøpet. Men vit at vi tror like mye på den rådgivningen vi gir deg – som du tror på din egen idè.
It takes two to tango; Du kjenner idèen din best – vi stiller med gjennomføringskraften.
Husk at som byrå kommer vi med konseptuelle og tekniske råd som i stor grad er uavhengige og baserer seg på teamets faktiske faglige kompetanse. Tenk litt på følgende scenario; Hvor lenge kunne et byrå leve av å rappe kundenes idèer, og hvordan skulle det hele blitt finansiert?
De samme menneskene du møter hos oss, og ute blant våre konkurrenter, har som jobb å møte deg – og til syvende og sist, få betalt for å møte deg.
På motsatt side finnes det gründere som velvillig ønsker å involvere utviklerbyrået som en del av teamet i bytte mot eierskap. WAYS har som prinsipp at vi aldri går inn i et prosjekt i bytte mot aksjer, nettopp for å kunne utøve en profesjonalitet der du som idètaker kan føle deg trygg, uavhengig om samtalen med oss ender i et leverandør-kunde-forhold eller ikke. Et prosjekt hos oss innebærer en nøysom forprosess der vi blir godt kjent med deg, og det merkevaren din representer.